[Karty] Dzisiejsza Rz

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 10 Sep 2004 15:26:08 +0200

> Formalnie nie jest to błędne, choć z pozoru śmiesznie brzmi.
> Skoro dla wydawcy jedną z przewidzianych kar jest trzyletnie więzienie,
> to musi ono dotyczyć konkretnej osoby fizycznej, a nie osoby prawnej
> jaką jest bank. A zatem bedzie dotyczyć najpewniej zarządu, a przecież
> członkowie zarządu są jak najbardziej PRACOWNIKAMI banku wydającego karty.

Po pierwsze akcjonariusze w przypadku rozdrobnionego akcjonariatu mają
ZEROWY wpływ
na decyzje zarządu. Po drugie akcjinariuszem może być także osoba prawna :)
Po trzecie czy na prawdę nie ma większych przestępstw, żeby trzeba było
zapisywać 3 lata więzienia?
I który Sąd orzeknie to bez zawieszenia???

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG