[Karty] RE: [Karty] Re: Posługiwałsięsklonowanąkartą płatniczą

Wojciech Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 30 Oct 2004 17:25:36 +0200

> Tak sądzisz? Ja myślę, że wykrycie białego plastiku to jest
> BANAŁ. Wystarczy jeden transoptor odbiciowy + trywialny
> kawałek elektroniki (układ różniczkujacy). Znasz jakąś kartę,
> któraby była biała na całej powierzchni np. naprzeciwległej
> stronie nad paskiem magnetycznym (tam, gdzie zwykle jest
> jakiś nadruk i nazwa banku)?

Ale jaki sens miało by wprowadzanie takich zabezpieczen dla bankomatow ?
Zamiast uzywac bialych plastikow skimerzy brali by dowolne inne karty z
paskiem (czy tez inne karty bankowe) i tyle.
Slyszales o funkcjonowaniu takich zabezpieczen czy tylko rozwazasz
teoretycznie ?

> na przykład dla jakich? (oprócz pewnie Maestro), bo wszystkie
> moje Visy, Visy electron, Mastercardy i Diners - świecą.

To coś mało tych VE widziałeś - mam takich w kolekcji troche - wszystkie
moje VE które nie maja hologramu nie swieca tez w UV.
Dla VE zabezpieczenie UV jest opcjonalne.

WF

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837