[Karty] Re: [Karty] Re: Posługiwałsięsklonowanąkar tąpłatniczą

Grzegorz Podsiadło karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 30 Oct 2004 17:41:51 +0200

Hello Sebastian,
Saturday, October 30, 2004, 3:56:09 PM, you wrote:

> Nie znam. Ale wiem, że zadrukowanie karty jakimkolwiek kolorem
> zajmuje chwilę, również same karty z nadrukiem są niewiele droższe
> od zwykłego plastiku. Zresztą skoro byłeś w Szczytnie, to zapewne
> widziałeś (nie wiem kiedy to dokładnie było) jak szybko i tanio
> można sobie wykonać "własną" kartę płatniczą z własną grafiką,
> nazwą banku itp :-)

Z tego co wiem urządzenie które to wszystko zrobi można po prostu
kupić za kilkadziesiąt tyś pln. Przy okazji może to być takie samo
urządzenie jak używają niektóre banki - więc wtedy charakterystyka
zapisu na pasku będzie się zgadzała. :)

--
empeg