[Karty] Re: [Karty] Re: Dajners się obudził

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 16 Oct 2004 22:17:42 +0200

PJO> częścią" i tym podobne pierdoły. Dlaczego do "prostytutki"
PJO> "niedostatku" dalej się pieprzą w jakieś wnioski, zamiast spisać
PJO> normalną umowę?

W swietle najnowszych wybrykow co poniektorych bankowych falandyszow
pojecie umowy staje sie dosc mgliste. Oto bowiem wnioski staja sie
umowami.
Bo to nie tylko Dajners. Rajfajzen tez tak ma.
A propos - Rajfajzen przyslal mi ostatnio ostrzezenie, ze nie wplacam
kwoty zadeklarowanej przy otwarciu konta, a zgodnie z paragrafem takim
to a takim moze to skutkowac cofnieciem mi przyznanego limitu
kredytowego. tyle tylko, ze ja nie mam i nigdy mialem takiego limitu
:-)
Tak oto Rajfi stal sie ofiara wlasnych procedur - otoz wniosek, w
ktorym deklaruje sie wplywy, jest taki sam dla limitu jak i dla
karty wypuklej, debetowej zreszta. I teraz wysylaja takie smieszne
listy :)
Zreszta nie podpisalem nowego wniosku o charakterze umowy, wiec ta
Visa Classic to juz w zasadzie dzialac nie powinna.

G.