[Karty] Re: Dajners się obudził

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 16 Oct 2004 19:31:59 +0200

Alf/red/ Dziewulski wrote:
> i przysłał poleconym nową umowę

Umowę? Ja dostałem wniosek, nawiasem mówiąc różniący się od
"regularnego" praktycznie tylko tym, że napisano na nim "umowa o
kartę" :-) Jakoś nie znalazłem na tej "umowie" imion i nazwisk osób
działających za Wydawcę. W treści "wniosku" znalazłem też zapis
"jestem świadomy faktu, że w momencie podpisania niniejszego wniosku
przez Diners Club [...] zawieram umowę z DC". Jeszcze ciekawiej
wygląda wniosek o wydanie karty dodatkowej, na którym jest zapis
"jestem świadomy faktu, że w momencie podpisania niniejszego wniosku
przez Diners Club dokonuję zmiany umowy z DC w ten sposób, że
niniejszy wniosek o wydanie karty dodatkowej staje się jej integralną
częścią" i tym podobne pierdoły. Dlaczego do "prostytutki"
"niedostatku" dalej się pieprzą w jakieś wnioski, zamiast spisać
normalną umowę?

> z wymogiem odesłania do 15. listopada bo zablokują 15-go grudnia.

Co ciekawe - każą odesłac listem zwykłym. Ciekawe, co zrobią jak
list zginie po drodze - czy będą obdzwaniach maruderów? ;-)