[Karty] Re: citek

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 27 Nov 2004 20:54:25 +0100

> No nie wiem... Przecież klient robiący zakupy kredytówką i spłacający
> zawsze całe zadłużenie w terminie powinien być dla banku gorszym
> klientem niż ten płacący debetówką.

Niekoniecznie, biorąc uwagę opłaty ponoszone przez klienta za wydanie karty
debetowej a za wydanie karty kredytowej. Dodatkowo przy karcie kredytowej
można "dorzucić" kilka innych miesięcznych opłat, których raczej już ciężko
byłoby wrzucić do standardowej karty debetowej.

Oczywiście klient korzystający z kredytu jest nieporównywalnie zyskowniejszy
dla banku niż ten, który spłaca zawsze w całości - ale i na takim
spłacającym
zawsze bank zarobi i tak więcej niż na standardowym kliencie z kartą
debetową.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz