[Karty] citek

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 27 Nov 2004 15:44:16 +0100

From: "Wojciech Frabinski" <wflisty@interia.pl>
> Wiec IMO oferta Multi tak na prawde nie wiele się rozni od Citi, a może
> nawet jest gorsza.
> Przykład jak to u mnie wygladalo w Citi - o tym ze chcialem zamknac
> dawno nieuzywana karte Citi przypomnial mi dopiero wyciag z oplata :/.
> Zadzwonilem żeby zrezygnowac a oni zaproponowali zwrot czesci już
> pobranej oplaty (50 zł) - i to mimo, ze od ponad pol roku na karcie nie
> było zadnyahc (albo prawie zadnych) transakcji.

Citi przynajmniej informuje, ze można negocjować warunki. I to nie tylko
oplate (lub jej część!), ubezpieczenie, ale także %%. Ostatnio też sami z
siebie podwyższyli mi limit o 20%, pomimo, ze na karcie nie bylo prawie
wcale transakcji. Zatem oferta citi jest bardziej elastyczna. Są też zniżki
w niektórych sklepach. Btw ostatnio wygryźli eM kartę mBanku:
http://www.merlin.com.pl/frontend/static/info/citibank/page.jsp
;-)))

--
W.