[Karty] Re: Identyfikacja POS / Bankomatu

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 23 May 2004 07:50:01 +0200

Sebastian Malarz wrote:
> Nie wiem jak to wyglada w praktyce, bo zadna z kart sie nie posluguje :-)
> ale czy inteligo wysyla sms w momencie autoryzacji transakcji

tak

> czy dopiero po kilku dniach, gdy transakcja zostaje rozliczona z rachunku?

Nie. SMSy są wysyłane gdy zmianie podlegają DOSTEPNE ŚRODKI. A i to
nie zawsze, bo jak blokada po tygodiu spadnie, to nie przychodzi SMS,
że się zwiększyły dostępne środki, a jeśli za kolejne kilka dni
przyjdzie opóźniona transakcja, to też nie przyjdzie.
--
pjo