[Karty] Identyfikacja POS / Bankomatu

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 22 May 2004 22:17:17 +0200

> Nie wiem jak to wyglada w praktyce, bo zadna z kart sie nie posluguje :-)
> ale
> czy inteligo wysyla sms w momencie autoryzacji transakcji czy dopiero po
> kilku
> dniach, gdy transakcja zostaje rozliczona z rachunku?

wysyla w prawie natychmiast (przeważnie)
w rozliczeniu transakcji na wyciągu nazwa jest OK

> Byc moze problem tkwi w tym, ze dane o sklepie badz bankomacie w zapytaniu
> autoryzacyjnym czasami moze roznic sie od danych o sklepie badz
bankomacie,
> ktore zostaja zawarte w informacji o rozliczonej transakcji. Tym samym
inna
> informacja moze byc w sms-ie czy blokadzie autoryzacyjnej (dane z
> autoryzacji)
> a nieco inna informacja moze byc w danych o rozliczonej juz transakcji.
>
> A byc moze po prostu roznica tkwi w fakcie, ze jedna
autoryzacja/transakcja
> przechodzi bezposrednio od agenta do banku, inna zas poprzez systemy
> organizacji platniczje.

Gdzieś to musi ginąć. mBank sms`ów nie wysyła ale za to blokady ma
poopisywane.
I nazwa sklepu się tam znajduje, tzn w opisie blokady.
W inteligo sms/mail przychodzi z "brak adresu" a dopiero na wyciągu pojawia
się nazwa.

Przemysław