OT [Karty] Re: Document

Alf/red/ Dziewulski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 04 May 2004 16:43:19 +0200

Użytkownik Sebastian Malarz napisał:

> Nie jestem na bieżąco, ale skoro jest MksVir dla systemów Linux i podobnych
> to znaczy, że jakieś tam wirusy widać muszą być :-)) nawet jeżeli dotyczą
> poczty elektronicznej.
"Idźmy na wschód! Tam musi być jakieś życie!" (cyt. z pamięci)
A na półserio, poza antywirusami pocztowymi na Linuksa (których mks nie
jest jedynym przykładem), istnieją też AV na Palmy (ilość wykrywanych
wirusów: dwa, oidp) oraz na... komputery nurkowe :-o (co do tych
ostatnich to coś mi mówi że to jajo na prima aprilis ale jeszcze dementi
nie widziałem).

Kamil ma rację, z Win jest łatwiej, tam zawsze jest IE i bardzo często
O/OE, zwykle MS Office :-( , rzadziej service packi, zaś linuksy to
zbieranina klocuszków, często tylko tekstowych (nie wyświetlających
załączników czy obrazków z niebieskimi pigułkami) - i weź tu zaatakuj
sensowną ilość maszyn... Bo nawet jak się włamiesz dokądś przez np.
sendmaila, to jak znajdziesz następnego? Następny najczęściej nie będzie
obsługiwał poczty, albo ewentualnie będzie miał np. qmaila, i kupa.

--
Alf/red/ a proponowałem eot...