ODP: Re: Re[4]: [Karty] Jajcarze z BPH-PBK

Karolina Godyń karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Mar 2004 23:57:13 +0200

Witaj Piotr,

W Twoim liście datowanym 1 kwietnia 2004 (14:07:34) można przeczytać:

PG> a zatem JEST to EIP a nie tylko kawalek plastiku z paskiem magnetycznym

Elektroniczny Instrument Płatniczy - każdy instrument płatniczy, w tym z dostępem
do środków pieniężnych na odległość, UMOŻLIWIAJĄCY posiadaczowi
dokonywanie operacji przy użyciu ELEKTRONICZNYCH nośników informacji lub
elektroniczną identyfikację posiadacza niezbędną do dokonania operacji, w
szczególności kartę płatniczą lub instrument pieniądza elektronicznego,

Karta wypukła umożliwia bardziej wykonywanie transakcji mechanicznie w
żelazku, niż elektroniczne. A teoretycznie nie umożliwia.  Prawo też
mamy teoretyczne.

IMHO jeśli Klient za nic nie odpowiada, a karta za free wlatuje do
klaserka to ok. Interesuje mnie tylko czy to ląduje w BIKu.

 Karolina