[Karty] Re: nowe ubezpieczenia kart w BZ-WBK

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 19 Mar 2004 14:18:08 +0100

Dnia 2004-03-19 13:42, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Moja babcia wczoraj dostała poleconym login i hasłord do systemu
> bankowości internetowej kakało esa (nie przypomina sobie, aby o to
> prosiła), a listem zwykłym TANy, które widać pod światło.

Najwidoczniej Pekao SA, dotychczas podające liczbę klientów, którym
umożliwiono dostęp do e-rachunku, zostało zobowiązane do podawania
liczby bliższej liczbie faktycznie korzystających. Być może ktoś zadał
niewygodne pytanie: "Ilu z tych "mających dostęp" posiada kody dostępu?". ;)

Ciekawe co zrobią po pytaniu "Ilu się choć raz zalogowało?". :)