[Karty] Re: nowe ubezpieczenia kart w BZ-WBK

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 19 Mar 2004 13:42:32 +0100

Roman Habrat wrote:
> A zaniedługo ci słabiej doinformowani dziennikarze będą z zachwytem
> opisywać, jak to "ludzie ochoczo korzystają opcjonalnych ubezpieczeń",
> ilustrując to odpowiednimi liczbami i wykresami.

Moja babcia wczoraj dostała poleconym login i hasłord do systemu
bankowości internetowej kakało esa (nie przypomina sobie, aby o to
prosiła), a listem zwykłym TANy, które widać pod światło. Polecony
odebrałem ja, bo jej akurat nie było w domu, ale równie dobrze mógł to
być sąsiad albo babcia mogłaby mieć zlecenie o "wrzutce" na poczcie.

Oczywiście przesyłka z banku była bez koperty (składanka perforowana,
jak PIN-mailery z Multibanku.