[Karty] Re: gangi bankomatowcow

Małgorzata Kuklewicz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 11 Mar 2004 16:16:18 +0100

Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:
> Niestety, swego czasu przetestowaliśmy (z pomocą znajomych)
> kilkanascie banków w Polsce na tę okoliczność [...]

Mówisz, że ingerowaliście z zawartość paska?
Również chętnie wezmę udział w testach... może 17 kwietnia? ;-))

BTW, poszukiwałam dziś profesjonalnego sklepu elektronicznego, żeby
pooglądać oficjalnie dostępny w Poznaniu sprzęt (skanery, kodery,
embossery). Na mej drodze stanęli panowie policjanci - spytałam o
lokalizację profesjonalnego... - zainteresowali się, czego szukam.
Wyłuszczyłam, jakie są moje potrzeby, szczegółowo opisując każdy element.
Panowie zachcieli mi pomóc... i polecili sklep komputerowy...
Więc zaczęłam od początku, nadmieniając nawet, że chcę dokonać
przestępstwo - nie pomogło - wskazali mi sklep. Podziękowałam żarliwie
dziekując za pomoc... pokłonili się, i odeszłam.
--
Blue Zyta