[Karty] Fwd: Wypowiedzenie Umowy Karta CitiConnect

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 30 Jun 2004 12:32:16 +0200

Lukasz Kowalczyk napisał:
(.......)
> System CitiConnect nadal będzie funkcjonował w sklepach
> internetowych, umożliwiając dokonywanie płatności bezpośrednio za
> pomocą kart Visa i MasterCard.
> Blokada dostępu do Systemu CitiConnect nastąpi do końca lipca 2004.

kiedyś probowałem w internecie zaplacic (chyab za doladowanie POPa)
poprzez system CitiConnect podając KK VC dawnego WBK i nie udalo sie
Centrum kart WBK sprawdzało - nie było u nich zadnego zapytania o karte
a citi odrzucał operację zwalając wine na WBK

ta dalsza praca systemu i to az do konca lipca 2004 jest wiec zbedna :-)
*** blad ***