[Karty] pare spraw okolobankowych

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 17 Jun 2004 16:07:36 +0200

adrian.kurowski@kartyonline.net napisał:
> 4) od BZ WBK z informacja o tym, ze jestem im winny kase i jak nie
> oddam w ciagu 2 dni to nasla na mnie windykatora oraz wpisza mnie do
> BIKu, podadza do sadu i nie wiem co jeszcze :)) A sprawa wyglada tak.
> Zrezygnowalem z wznowienia karty, a karta wazna byla do konca
> kwietnia. Ostatni wyciag wygenerowal sie 25 maja i do 21 czerwca
> jestem zobowiazany do splaty zadluzenia. Widocznie system sobie
> dziala niezaleznie od procedur wew. i ktos nie przewidzial takiej
> sytuacji.

nie rozumiem pretensji BZWBK - przeciez 21 czerwca bedzie dopiero w
poniedzialek?
Ja miałem identyczną sytuację z VC charge Nordei - przez 2 miesiaće
pokazywali i jeszcze pokazują kartę która skończyła ważność i nie została
wznowiona, a spacilem ją zgodnie z umową.
Dlaczego nie masz tego zrobić 21 czerwca?
*** blad ***