[Karty] poczta szwajcarska

Marcin Nowakowski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 10 Jun 2004 13:54:27 +0200

Dnia 2004-06-10 13:46, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

> "W podziekowaniu za zaufanie, jakim nas Pan obdarzył, specjalnie dla
> Pana przygotowaliśmy prezent - bezpłatną kartę kredytową BPH - Galeria
> Mokotów"
> [...]
> "Aby mc w pełni korzystać z możliwości, jakie ona oferuje, wystarczy,
> że zgłosi się Pan do swojego Oddziału Banku w celu podpisania umowy"
>
> Widzisz gdzieś tu ślady wniosku?

Mialem na mysli "normalny" przypadek:) czyli skladasz wniosek o karte
itp, itd. A tak w ogole, to podpisujac umowe z Bankiem nie wyrazales
zgody na przerwarzanie danych osobowych przez Bank, grupe w ktorej sie
znajduje albo wszystkie firmy wokol?:))

> ;-)
>
> Aha - wycofuję się z PELNEJ anonimowości przesyłki.
>
> W przypadku niedostarczenia prosimy o zwrot na:
> CC International
> SPI AT VIE
> CPK: 301001
>
> Czy ktoś może powiedziec, o co chodzi????

CPK to "numer" oddzialu, a to SPI AT VIE, to nie wiem, VIE do od Wiednia
na 100% :)
Na poczcie wiedza, bo przesylki wracaja :)

--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105