[Karty] poczta szwajcarska

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 10 Jun 2004 13:46:59 +0200

Marcin Nowakowski wrote:

> Tzn? Przeciez karty tloczone sa w austri. Podpisales wniosek - chcesz
> karte, Bank ja produkuje, czyli chyba wykonuje swoja czesc umowy?

> Chciales karte - Bank Ci ja produkuje.

"W podziekowaniu za zaufanie, jakim nas Pan obdarzył, specjalnie dla
Pana przygotowaliśmy prezent - bezpłatną kartę kredytową BPH - Galeria
Mokotów"
[...]
"Aby mc w pełni korzystać z możliwości, jakie ona oferuje, wystarczy, że
zgłosi się Pan do swojego Oddziału Banku w celu podpisania umowy"

Widzisz gdzieś tu ślady wniosku?
;-)

Aha - wycofuję się z PELNEJ anonimowości przesyłki.

W przypadku niedostarczenia prosimy o zwrot na:
CC International
SPI AT VIE
CPK: 301001

Czy ktoś może powiedziec, o co chodzi????

M.