[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Kar ty] Re: [Karty] Re: [Karty] Wypłaty za g ranicą z Multibanku

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jul 2004 12:23:07 +0200

Bogusław Ładoś <blad@pingwin.waw.pl> wrote:
> Poza tym w takich bankach jak ING czy PKOBP sa kursy dla dewiz a ty
> wybrales dla pieniedzy zeby je pograzyc i pokazac wyzszosc BRE Banku

Ejjj no, bez przesady!
Pisalem o podwojnym przewalutowaniu, a nie wyzszosci BRE Banku. W BZ
WBK mi kiedys tlumaczyla kobitka, ze mnie maja interesowac te wyzsze
kursy (a nizsze to jak mi przeleje kase z konta na konto a nie kupie w
kasie i wplace - i ze do kart jest to wyzsze). Moj blad, ze tego nie
sprawdzilem.

Czyli jeszcze raz - juz poprawne (mam nadzieje)
BRE: 3,7108
BZ WBK: 3.7318
BPH: 3.7260
Citi: 3.7310
PKO BP: 3.7109
ING BS: 3.7241
Millennium: 3,7250

I moge znowu napisac to co napisalem - ze ma calkiem dobre kursy w
rozliczeniu bezposrednim.
Przy rozliczaniu w innej walucie - pewnie juz nie tak dobrze - bo
pobiera te swoje 2%. Millennium ponoc 1%, BZ WBK 3%

http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/