[Karty] Re: [Karty] Najlepsze naszym zdaniem karty obciąże niowe lub zbliżone

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Jul 2004 17:27:43 +0200

Lukasz Kowalczyk napisał:
> Dla mnie również Visa i MC Citibanku. (.......)
> Wadą jest drogie -- 6,50 zł miesięcznie -- ubezpieczenie transakcji,
> ale tyle jestem w stanie zapłacić za poczucie bezpieczeństwa.

jako ze z niecheci do tej firmy nic u nich nie mam to pochwale swoj
najnowszy nabytek - American Express Corporate, do splacenia 14 dni po
wyciagu.
Firma wytargowala:
- 0 oplaty za wydanie karty
- 0 oplat rocznych za uzytkownaie
- 0% opłat za płatnosci bezgotowkowe,
- odpowiedzialnosc uzytkownika przed zastrzezeniem max do 120 zl, po
zastrzezeniu oczywiscie zadna
Karta jak najbardziej polecana przez AmEx do internetu
Jedyna wada to brak podgladu operacji przez www.
*** blad ***