[Karty] Re: [Karty] Najlepsze naszym zdaniem karty obciążeniowe lub zbliżone

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Jul 2004 17:02:35 +0200

RH> Proszę o subiektywne kandydatury, mile widziane wskazanie
RH> decydujacych zalet i ew. wad.

Dla mnie również Visa i MC Citibanku. Po pierwsze ze względu na
podgląd w internecie, po drugie ze względu na stosunkowo łatwe
zredukowanie opłaty rocznej do zera (przynajmniej dla jednej z moich
kart Citi), po trzecie dlatego, że mam do Citi sentyment po tym, gdy
szybko anulowano mi dość spore zadłużenie wygenerowane przez
złodzieja.

Wadą jest drogie -- 6,50 zł miesięcznie -- ubezpieczenie transakcji,
ale tyle jestem w stanie zapłacić za poczucie bezpieczeństwa.

--
Łukasz Kowalczyk