[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

marco karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Jul 2004 10:39:37 +0200

Dnia 8 lipiec 2004, napisal:

>...., mog±c
> w zamian mieć dużo szybsze płacenie w kasie.
No wlasnie jak to z tym szybszym placeniem jest. Ostatnio przy autoryzacji w
Ellea na Sadybie karta KB czekalem chyba z 20 sekund. Jak by nie bylo troche
dluzej niz normalnie. Do tego byla to moja pierwsza transkacja chipem.
Nastepne juz szly w standardowych czasach (standardowy dla mnie to czas
autoryzacji Maestro Pekao SA).
A co do Pinu to wszystko ladnie i piknie, ale stojac za kims bez wiekszych
problemow jestem w stanie zobaczyc jaki pin wstukuje. Wiec obawa czy
zwiekszenie bezpieczenstwa nie polegnie przez tak prozaiczny problem jak
lokalizacja klawiaturek?

Pozdrawiam
Marek