[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 09 Jul 2004 12:16:48 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> napisał:
>A to tylko PolCard jest na rynku?

>Nie wiedziałem, że pan Zenek handlujący różnymi pierdołami na trzech
>zestawionych szafach na środku pasażu w katolickim Geancie jest
>"ważnym klientem"

Pan Zenek stojący na środku targu w Pipidowie Wielkiej na pewno by nie dostał takiego posa,

Ale ten sam Pan Zenek stojący w Geancie już pewnie jest tym "ważnym klientem", szczególnie że sam Geant może mu pomógł w negocjacjach z centrum , a o sile przebicia takiego Geant chyba nie będziesz dyskutował :-))

MJ