[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 13:33:13 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>
> A od kiedy to jest business-case na chipy? Bo ja nie widziałem takiego -
> banki się bronią przed tym rękami i nogami.

Zależy które. KB, 'duże' BRE, a teraz Wbk wymieniaja karty. Z tego co pamiętam,
to ktoś tu pisał, ze niebawem KB bedzie wymieniał także kredytówki. Z tego co
słyszałem (nieoficjalnie ;) ), to parę banków zamierza w najbliższym czasie
przystąpić do tego grona ;) Powoli coś sie rusza...

A tak przy okazji. Są także banki, wydające wyłącznie Visy, co wymieniają karty
z związku z przejściem na nowy moduł. A za chwile będą wymieniać zapewne te
karty po raz drugi. Ciekaw jestem czy jednokrotna zmiana na karty z chipem nie
wyszła by na to samo... (jeśli chodzi o koszty). Filip napisal, że Visa
oferowała program wspierający (dopłaty do kart)...
;-)))

--
Witek