[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 13:05:46 +0200

> Czytnik do odcisków palców kosztuje kilkaset USD. Oprócz punktów sprzedaży
> trzeba wyposażyć w nie oddziały banków, aby mogły pobierać odciski. Nie ma
> szansy na korespondencyjne uzyskanie karty. Do tego dochodzi uczucie
> ograniczenia swobód obywatelskich (p. wizy USA). Moim zdaniem nie ma
jeszcze
> i długo nie będzie business case.

A od kiedy to jest business-case na chipy? Bo ja nie widziałem takiego -
banki się bronią przed tym rękami i nogami. A to w czytniki chipów nie
trzeba teraz wszystkiego wyposażać? Łącznie z wejściami do stref 24h? :)
Gdyby wpakowano taką kasę w biotechnologie jak w chipa - ceny czytników
byłyby dużo niższe a efekt dużo lepszy.

pzdr
Krzysiek