[Karty] Bank gra w karty

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 08 Jul 2004 08:43:08 +0200

http://fakty.interia.pl/news?inf=520244

Dla niektórych banków tożsamość klienta jest mało istotna / Archiwum
W jednej z łódzkich ekspozytur banku PKO BP Anna G. otrzymała kartę płatniczą, na której wcześniej podpisała się... inna klientka banku o podobnym nazwisku.

"Pracownica banku zaczęła mi tłumaczyć, że pomyliła się jej koleżanka" -opowiada Anna G. "Ale ku mojemu zdumieniu, po konsultacji z inną urzędniczką, poprosiła mnie, bym jednak przyjęła kartę. Panie tłumaczyły, że będę mogła korzystać z tej karty w bankomatach. Dopiero na moje stanowcze żądanie sporządzono protokół zniszczenia karty" powiedziała Anna G. "Dziennikowi Łódzkiemu".

Dorota Ossowska z oddziału PKO BP w Łodzi jest zaskoczona. "Błędy mogą się zdarzyć, ale niedopuszczalne jest proponowanie posługiwania się kartą z innym podpisem" - mówi.

Podobną przygodę miała kilka miesięcy temu Czesława F., także klientka PKO BP. Otrzymała czeki ze swoim numerem konta, ale wypisane na nazwisko innej osoby. Pomyłkę wykryto dopiero na poczcie. Czesława F. wróciła do oddziału, by wymienić czeki i usłyszała, że każdy się może pomylić...

--
Karol Żwiruk
Świat Kart  http://kartyonline.net