[Karty] karty kredytowe BPHPBK - pare pytan i duzo narzekania

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jan 2004 18:40:57 +0100

> Daj znać jak to ostatecznie jest z tym podpinaniem nowej
> karty do istniejącego konta PC, bo to chyba jest
> naistotniejsza sprawa.

W oddziale dowiedziałem sie, ze w momencie wydania karty kredytowej
Premium Club, dotychczas wydana karty PC staje sie karta dodatkowa (a
wszystkie zbieraja punkty na to samo konto). Ale okazuje sie, ze do
strony premium club udalo mi sie zalogowac na numer karty PC podany na
rewersie karty kredytowej i zobaczylem nowe konto tylko z 500 punkami z
BPHPBK.
Na call center PC potwierdzono to czego dowiedzialem sie w oddziale i
stwierdzili, ze pewnie nastapil jakis blad. Obiecali polaczyc obydwa
konta, zobaczymy czy to sie im uda :).

Swoja droga, czy za silvera daja 1500 puntkow a za MCE tylko 500 ? Bo
wszedzie jest podane tylko, ze "do 1500 punktow"
i nigdzie nie znalazlem wyjasnienia od czego ta liczba zalezy.

--
Wojtek Frabiński
www.kartybankowe.net