[Karty] karty kredytowe BPHPBK - pare pytan i duzo narzekania

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jan 2004 17:59:00 +0100

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1075309140-18607-23

Od: Wojtek Frabinski <wojtekfr@icpnet.pl>

>2. Czy karta ta moze zastapic karte Premium Club - tzn bedzie sluzyla
>tez do rejestrowania punktow w specjalnych POSach ? Na rewersie
>karta ma numer karty Premium Club. Ciekawe co na pasku.

KK premium club staje się kartą główną a dotychczasowa karta (o ile takową posiadasz) staje się kartą dodatkową, na rewersie karty znajduje sie numerek któy Pani wklepuje do 'specjalnego POSa' i wten sposób dostajesz punkciki. Co CIekawe - to dopiero po wydaniu karty - po jakimś czasie - trwało to u mnie 2 tygodnie - 2 konta zostają 'połączone' - to z dotychczasowej karty gdzie miałeś punkty i z KK gdzie na dzień dobry dostajesz do 1500 pkt.

>3. Czy trwa jeszcze promocja, w ktorej wydane karty jest bezplatne
>jesli zrobi sie iles tam transakcji ? Bo srebrnego sezama zamierzam zamknac.

chyba do końca lutego ?

>I jeszcze o samej karie, bo jest dosyc ciekawa. Pierwsze cztery cyfry
>numeru na stale zawarte w plastiku to mielismy juz przy MCE PKOBP,
>widac ten typ tak ma :). Ale tutaj dodatkowo cala personalizacja
>naniesiona jest nietypowym fontem. W wypadku numeru jest on na
>tyle maly, ze numer konczy sie przed hologramem. Podobnie jest w wypadku
>MCE bursztynowej (do obejrzenia u Karola).

śmiesznie to wygląda, to prawda - sprzedawcy czasem długo się jej przyglądają.

>PS. po napisaniu maila zobaczylem jeszcze, ze numer karty premium club na
>rewersie jest inny niz numer mojej karty PC jaki podalem we wniosku.
>Jeœli jeszcze zalozyli mi nowe konto w Premium Club zamiast podpiac
>karte do juz istniejacego to sie "troche" zdenerwuje :/.

założyli :) patrz wyżej, ale niedługo uda im się może połączyć oba :)

Karol Żwiruk
Świat Kart  http://kartyonline.net
------------=_1075309140-18607-23

------------=_1075309140-18607-23--