[Karty] Re: Do poczytania

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Jan 2004 20:17:45 +0100

Piotr J. Ochwal wrote:

> Art. 36. 1. Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób i
> mienia w granicach chronionych obiektów i obszarów ma prawo do:

Piotrze - jak zwykle odwracasz kota ogonem. Czy rzeczona karta byla
wlasnoscia chronionego obiektu?
;-)

Mnie naprawde interesuje problem, czy ktos nie bedacy policjantem czy
czlonkiem innej zorganizowanej grupy przymusu bezposredniego ma prawo
mnie atakowac psychicznie i fizycznie np. w przypadku posiadania
falszywego banknotu?

M.