[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] specjalne narzędzia ocen y DC

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 5 Jan 2004 12:47:01 +0100

From: "Sebastian Malarz" <sebmal@onet.pl>
> Wiesz, te karty rabatowe są przeznaczone dla naprawdę niezmiernie bogatych
> klientów,

-zapomniałeś dodać, że: także niezmiernie upartych klientów w wyszukiwaniu POSów
PolCardu :D

> wydających po kilka tysięcy tą tylko kartą (co biorąc pod uwagę
> akceptowalnośc karty daje tylko jakieś 1/3 wszystkich wydatków :-)).

LOL, u mnie spoooro mniej. W Poznaniu ostatnio b.dużo pojawiło się POSów wbk.
Np. ostatnio pojawiło się nowe duże centrum handlowe, gdzie w wiekszości są POSy
wbk i eService.

> Zastanawiam
> się tylko czy takie osoby mają chęć i czas, żeby:
> a) kontrolować ile już wydali
> b) wnioskowac o kolejną kartę rabatową (pierwszą, drugą itp aż do czwartej)
> i najważniejsze
> c) korzystać z tych rabatów na myjnię samochodową czy bilet na basen :-))

Nie mają. Obrót 20k to nie jest dużo - ale kartą DC, to już całkiem sporo. Wole
płacić inną kartą niż się zastanawiać czy akurat w tym miejscu można płacić
DC...

> Strasznie skomplikowany program i te zasady : ubieganie się o karty
> rabatowe, kilka kart rabatowych, konieczność ich noszenia, ważność kart to
raptem z 10
> albo i mniej miesięcy (zanim się je otrzyma to też minie jakiś czas przecież,
nie
> dostaje się ich z dniem 1 stycznia), niewielkie i mało atrakcyjne rabaty.
Jednym
> słowem strasznie duzo biurokracji a mało realnych korzyści.

Dokładanie ! Jak mam wybierać to wole citka czy wbk - 'wszędzie' można płacić,
mam jedną kartę, a na dodatek dużo 'punktów rabatowych'.

> Moje wrażenie jest jedno - taka promocja jest doskonała, ale do kart
> kredytowych Visa Electron, a nie do prestiżowych kart Diners Club. Myślę, że
królowa
> Elżbieta nie byłaby zachwycona takim programem rabatowym dla swojej oficjalnej
karty
> :-)

Właśnie. To jest promocja dla masowego klienta-kolekcjonera ! Tyle.

--
Witek