[Karty] Re: [Karty] specjalne narzędzia oceny DC

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 5 Jan 2004 12:14:38 +0100

> ROTFL^2 !!!!! Teraz to już naprawdę mnie rozbawili ;) Chyba coś im się
naprawdę
> pomyliło !
> Niech sobie wsadzą tę 4-karty w 4-litery ;-)))))))

Wiesz, te karty rabatowe są przeznaczone dla naprawdę niezmiernie bogatych
klientów, wydających po kilka tysięcy tą tylko kartą (co biorąc pod uwagę
akceptowalnośc karty daje tylko jakieś 1/3 wszystkich wydatków :-)).
Zastanawiam
się tylko czy takie osoby mają chęć i czas, żeby:
a) kontrolować ile już wydali
b) wnioskowac o kolejną kartę rabatową (pierwszą, drugą itp aż do czwartej)
i najważniejsze
c) korzystać z tych rabatów na myjnię samochodową czy bilet na basen :-))

Strasznie skomplikowany program i te zasady : ubieganie się o karty
rabatowe,
kilka kart rabatowych, konieczność ich noszenia, ważność kart to raptem z 10
albo
i mniej miesięcy (zanim się je otrzyma to też minie jakiś czas przecież, nie
dostaje
się ich z dniem 1 stycznia), niewielkie i mało atrakcyjne rabaty. Jednym
słowem
strasznie duzo biurokracji a mało realnych korzyści.

Moje wrażenie jest jedno - taka promocja jest doskonała, ale do kart
kredytowych
Visa Electron, a nie do prestiżowych kart Diners Club. Myślę, że królowa
Elżbieta
nie byłaby zachwycona takim programem rabatowym dla swojej oficjalnej karty
:-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz