[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 5 Jan 2004 11:58:52 +0100

From: "Roman Habrat" <romek@defbank.com.pl>

KK i

> Ja całkiem podobnie, ale debetowe używane do bankomatów mam dwie, różnych
systemów.

Ja mam VE rozliczaną w Euro ;) Mastercarda (KK) mam z citi.

> Rozważam jednak czy trzymać się kurczowo tego DC, bo jednak punkty z POS-ami
PolCardu
> są jakby coraz rzadsze, a i za granicą nie wszędzie go przyjmują, więc i tak
trzeba
> zawsze mieć ze sobą inną, mniej bezpieczną kartę.

To prawda. Lubie ta kartę, ale mała akceptowalność i brak inetu strasznie mnie
wkurza. W Polsce mało gdzie można nią płacić (u mnie PolCard zanika), za granicą
jest trochę lepiej, ale kursy są takie sobie. Ten program rabatowy to porażka.
Tak więc bez rewelacji.
Z używanych przeze mnie kart najkorzystniej wychodzi w eurolandzie KK
MultiBanku. Niestety w Multi nie ma żadnych pakietów dodatkowych.... a VP jest
bardzo ładna ;)

Witek