[Karty] Re: nowe w galerii

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 5 Jan 2004 11:07:26 +0100

> 1) Moje karty - pierwsza strona zaczyna się od Multibanku? ;-)

Od zawsze tak było - względy historyczne :).
Strona zaczęła się od tego, ze ktoś chciał zobaczyć jak wyglądają karty
Multi (kiedy jeszcze były rzadkością)

> 2) masz nieaktualny wzór plastiku pekaowego Partnera

Rozni sie czyms oprocz nazwy producenta (drukarnia skarbowa zdajsie) ?

> 3) Dlaczego na awersie MC z zebrą nie ma nazwy banku?

Spytaj rajfiego. Ale z tego co się orientuje to nazwa wystawcy nie musi
znajdować się na awersie (na pewno nie w wypadku Visy, w wypadku MC
pewnie tez).
W każdym razie brak nazwy banku na awersie w wypadku karty RB NN bardzo
mi się podoba. Znaczek
kojarzący mi się z butelkami z środkami czyszczącymi (nic nie poradzę,
ze tak mi się kojarzy :)),
nie kontrastuje z przyroda :D

>A na
> odwrocie nie ma informacji po polsku o wydawcy?

Jak juz PGR zauwazyl jest, ale wcisnieta w tloczenie numeru wiec zostala
zamazana.

> 4) Co to są karty deetowe? Takie sużbowe z deetami do
> podróży? ;-))) I dlaczego nie ma na nich informacji, kto
> wydał kartę i czyją jest ona własnością?

Nie musi jej tam być.

BTW dziekuje za wszystkim za merytoryczne uwagi, poprawki zostana
naniesione z koncem tego tygodnia.

--
Wojtek Frabiński
www.kartybankowe.net