[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 4 Jan 2004 12:47:16 +0100

From: "Sebastian Malarz" <sebmal@onet.pl>
> Oczywiście. Twoje rady są kompletnie oderwane od regulaminu i umowy,
> a od tego zależy uznanie warunkowe w momencie reklamacji.
(...)
> To czy będziemy musieli spłacić albo czy bank nam warunkowo uzna rachunek
> zależy tylko i wyłącznie od REGULAMINU I UMOWY KARTY a nie od tego czy
> karta jest kredytowa, debetowa, obciążeniowa czy jeszcze inna.

Wszystko to prawda - oczywiście masz rację !!
Mimo to i tak bym wybrał do płacenia KK/DC, a nie debetową [1] ;-)

[1] oczywiście z normalnym podejściem do reklamacji.

--
Witek

Ps. a jeśli to było do mnie:

> Czy wy trochę nie przesadzacie z tym bezpieczeństwem? Ja rozumiem, że trzeba
> przestrzegać kilku zasad typu nie ujawiać kodu PIN, nie pożyczać karty itp.,
> ale to co czytam to mam wrażenie, że niektórzy tu sporo przesadzają.

-to śpieszę wyjaśnić, że używam tylko jednej karty debetowej, a do płacenia KK i
DC. Nie noszę pliku kart, tylko wybieram produkty dobre ;)