[Karty] Re: POchwała dla PKO BP i MultiBanku ? ;)

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 21:17:55 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> Poważnie mówiąc, kto potem merchantowi udowodni czy przyjął kartę
> krzywą, uciętą, przeźroczytą czy biały plastik ? Tak samo z podpisem :)
> Najważniejszy (w rozumieniu przepisów organizacji) jest odczyt danych
> z paska oraz prawidłowa autoryzacja :)

Widzisz... A ja w umowie mam napisane, że nie wolno mi przyjmować kart
uszkodzonych (np. złamanych czy przeciętych). A karta Virgin Banku
jest na mur-beton przecięta :))))

Zresztą jak już wspominałem tu na grupie - któregoś dnia zadzwoniłem
sobie do PolCardu i powiedziałem, że mam klienta z kartą, która
wygląda, że ma obcięty jeden z rogów. PolCard rozkazał, żeby nie
akceptować :)

Chyba zaraz zadzwonię do BZW^W^W^W Cardpointu i zadam podobne pytanie :)