[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 20:39:11 +0100

Przemyslaw wrote:
> No tu bym polemizował :) Ostatnio trwało to 3 miesiące.

Sam widzisz

> W każdym razie reklamacje to nie jest mocna strona tego banku ...

To opowiem, jak podobne zdarzenie wygląda w Citku. Kupowałem książkę w
pewnym sklepie w USA. Książka z wysyłką miała kosztować 75$.
Zapłaciłem KK Citi. Najpierw zeszła transakcja na 80$, zadzwoniłem z
reklamacją do Citka, następnego dnia uznano rachunek karty. Potem
zeszła transakcja na 95$, znowu zadzwoniłem i złożyłem kolejną
reklamację, następnego dnia Citek uznał rachunek karty. Trzecie
obciążenie było już prawidłowe. Dostałem potem od Citka pocztą dwa
kwity, wypełniłem, przefaksowałem i zapomniałem o sprawie.