[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 20:36:03 +0100

> Po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji transakcji kartowej GBG
> oddaje kasę do dyspozycji posiadacza? W takim Inteligo jest to co
> najmniej miesiąc.

No tu bym polemizował :) Ostatnio trwało to 3 miesiące.
Tzn blokada spadła 8 grudnia. Po czym 29 grudnia (!!!!) zadzwoniła p. Beata
Sosin (jak zawsze zreszta, tylko odstęp czasowy się wydłuża)
żeby mnie poinformować, że pierwsza reklamacja (podwójne obciążenie
zagraniczne przez net) zastała zakończona ale druga (bankomat PKO BP)
jest jeszcze rozpatrywana:) No ale kase "już oddało". W każdym razie
reklamacje to nie jest mocna strona tego banku ...

Przemysław