[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 20:41:59 +0100

> Po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji transakcji kartowej GBG
> oddaje kasę do dyspozycji posiadacza?

Zaraz po wpłynięciu reklamacji do nas (czyli do kilku dni po jej
złożeniu w oddziale). Przy czym zastrzegamy sobie prawo do odmowy
warunkowego uznania w niektórych przypadkach gdy mamy podstawy
uważać, że reklamacja jest niezasadna.

> W takim Inteligo jest to co najmniej miesiąc.
>
> Jakieś pytania jeszcze?

Oczywiście. Twoje rady są kompletnie oderwane od regulaminu i umowy,
a od tego zależy uznanie warunkowe w momencie reklamacji.

Co mi po karcie kredytowej, w której będę musiał spłacić transakcje
nawet jeżeli je w międzyczasie będę reklamował ? Moim obowiązkiem
będzie je spłacić i już, najwyżej po kilku miesiącach po uznaniu reklamacji
bank mi je odda ? Wolę płacić kartą debetową z moich środków, gdzie
bank w razie reklamacji od razu warunkowo uzna mój rachunek.

A co w razie karty debetowej, ale połączonej z limitem kredytowym w rachunku
?
Czy jak będę kwestionował transakcje to też nie muszę bankowi spłacić
kredytu ?

Zatem Twoje zdanie o tym, że kartą kredytową jest lepiej płacić bo w razie
reklamacji nie musimy oddawać naszych pieniędzy, jest po prostu kompletnie
szkodliwe i błędne. Za takie poglądy piętunuje cię mianem DZIURAWEJ KARTY
stycznia 2004 roku  ! :))

To czy będziemy musieli spłacić albo czy bank nam warunkowo uzna rachunek
zależy tylko i wyłącznie od REGULAMINU I UMOWY KARTY a nie od tego czy
karta jest kredytowa, debetowa, obciążeniowa czy jeszcze inna.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz