[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 20:15:48 +0100

> SebMal, byłeś kiedy w sądzie? ;-) Albo inaczej - masz telefon z tepsy
> i dostałeś kiedy spieprzoną fakturę, którą musiałeś zareklamować? ;-)

Na szczęście nie :)) Dlatego z tym większym rozbawieniem czytam rady,
że lepiej jest używać kart kredytowych niż debetowych bo w razie
kwestionowanych transakcji były to pieniądze banku a nie moje :))
Oczywiście mało kto się nad tym zastanowi, że nie wspomnę już
choćby o tym, żeby sobie ktoś zadał trud i przeczytał regulamin karty,
niemniej jednak takie rady to jakoś ludzie bez zastanowienia się
mogą dawać. W sumie to nie czytam tego z rozbawieniem, lecz
raczej ze smutkiem.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz