[Karty] ciekawostka noworoczna

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 2 Jan 2004 20:52:49 +0100

Przemyslaw wrote:
> Trzymam konkretniejsze kwoty na rachunku do którego nie mam karty. Kwoty na
> bieżące potrzeby przelewam na rachunek z kartą "do bankomatu".
> Osobną kartę i rachunek mam do płacenia w sieci.

Za duże kombinacje. Ja mam jeden ROR do "rozliczeń właściwych", konto
w Fortisie do wypłat bankomatowych (zasilane z ROR-u stałym zleceniem
co tydzień) i kredytówki do robienia zakupów.

Niestety pod domem mam bankomat Pekao SA i jedyne sensowne rozwiązanie
do jego opróżniania to właśnie Fortis. Do bankomatu BSK mam kilometr,
a do najbliższego Euronetu - 5 km. Niestety, takie rozkosze mieszkania
na peryferiach Katowic.

> Nie miałem na mysli trafiania "tutaj" tylko noszenie portela wypchanego
> kilkunastoma nieważnymi plastikami (widziałem wielokrotnie).

Kojot? ;-))))
--
pjo