[Karty] Re: [Karty] Re: [EBANK] Re: POchwała dla P KO BP i MultiBanku ? ;)

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 2 Jan 2004 14:31:34 +0100

Wojtek Frabinski wrote:
> Jesli podpis na slipie jest wyraznie inny niz na karcie to chyba
> oczywiste co masz zrobic - odrzucic.

Załącznik Nr 1 do Umowy z PolCard SA, par. 1 ust. 4
"[...] podpis okaziciela karty złożony na rachunku obciążeniowym musi
byc zgodny ze wzorem podpisu na karcie. W przypadku jakichkolwiek
wątpliwości należy sprawdzić dowód tożsamości okaziciela karty"

i co mi to da?

> A jesli masz watpliwosci z innych powodow to juz chyba regulacje
> twojego akłajera okreslaja zasady postepowania.

Ano. Telefon do PolCardu.