[Karty] Re: Do poczytania

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 29 Feb 2004 19:32:42 +0100

Sunday, February 29, 2004, 3:37:31 PM, you wrote:

KJ> A coś na podparcie tej tezy? Bo wczoraj aktywawałem "rozgwiazdę"
KJ> Rajfiego i R-linka po konsultacjach stwierdziła, że ta prowcedura wymaga
KJ> zamknięcia starej(mimo, że też zawsze spłacam) w terminie. Nie żebym
KJ> koniecznie chciał mieć "Złotą Rybkę" ale jestem ciekawy.

U mnie twierdzila, ze nie musze zamykac starej karty tylko jesli
splacam calosc w grace periodzie i staram sie tylko o minmalny limit -
2000 zł.
No i dostalem do wypelnienia standardowy wniosek na karte na podstawie
rezygnacji z innej z oswiadczniem ze karte wypowiem :). Stwierdzilem, ze
jego podpisac nie moge i po konsultacjach wypelnilem zwykly wniosek
(bez tego oswiadczenia) plus
adnotacja na temat wnioskowania na podstawie inne karty. I przeszlo.
Ale w praktyce Rajfi dziala odwaznie i nie wymaga potwierdzania
wywiazania sie z tego zobowiazania przez klienta niezaleznie od tego
jak wygladala historia starej karty (przynajmniej na razie nie wymaga :)).

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr@wp.pl GG 212730