[Karty] Re: Do poczytania

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 29 Feb 2004 15:37:31 +0100

On Wed, Jan 21, 2004 at 12:42:15AM +0100, Piotr J. Ochwal wrote:

> Z tego, co się dowiedziałem, to wogóle nie będę musiał zamykac starej
> (bo spłacam całość zadłużenia w terminie)

A coś na podparcie tej tezy? Bo wczoraj aktywawałem "rozgwiazdę"
Rajfiego i R-linka po konsultacjach stwierdziła, że ta prowcedura wymaga
zamknięcia starej(mimo, że też zawsze spłacam) w terminie. Nie żebym
koniecznie chciał mieć "Złotą Rybkę" ale jestem ciekawy.

KJ
--
The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
everything.