[Karty] Re: [Karty] KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt.

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 14:39:19 +0100

From: "Piotr J. Ochwal"
> 1) Wynajęcie skrytki na poczcie wymaga zawarcia UMOWY. (...) Przesyłka
> zaadresowana np. "Jan Nowak, skr. 16" jeśli posiadaczem skrytki jest
> "Paweł Kowalski" zostanie ZWRÓCONA DO NADAWCY!

potwierdzam - poczta glowna odkladala na bok i opieprzala mnie ilekroc
przyszedl list zaadresowany na żonę (to samo nazwisko) - grozili że zaczną
odsyłać, więc wciągnąłem ją na współwłaścicielkę

> 2) Skrytka na poczcie (w odróżnieniu od skrytki Hermes na klatce
> schodowej) jest CHRONIONA i zamykana zamkiem patentowym.

ale jeszcze tak z 10-15 lat temu, przed remintem poczty gł. były kluczyki
"pocztowe", okrągłe z dziurką i ząbkami. Teraz jest "mini yale" - to
nazywasz "patentowy"?

> § 6. 1. Skrzynki lub ich zestawy powinny być umieszczane w miejscu
> dostępnym dla adresatów i operatorów.
>
> Dostępnym, czyli PRZED barierą domofonu.

a skrzynki wmurowywane w murze domku wygodniej się opróżnia od zewnątrz
podnosząc klapkę - mam taką :-))))
*** blad ***