[Karty] Re: [Karty] PBK rozsyła karty?

Rafał Ignasiak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Feb 2004 06:59:42 +0100

Witam Marcin,

Tuesday, February 24, 2004, 11:16:21 PM, you wrote:

MK> A tak na boku, czy ta karta się do czegoś nadaje, bo nie jestem pewien
MK> co z tym zrobić (potrzeby posiadania kredytówki nie miałem nigdy na
MK> tyle rozwiniętej by złożyć jakiś wniosek ale tu samo przyszło...)?

Ja odebrałem swoje papiery z PBK w związku z tą kartą, ale Pani mocno
mnie rozbawiła prosząc o wypełnienie wniosku o wydanie!
Obśmiałem ją. Mają wszystkie informacje o mnie ( w związku z kredytem
mieszkaniowym) łącznie z PIT'em, sami przysłali kartę, a ja mam
wnioskować.
Karta jest przez rok za free, dlatego wziąłem. W wolnej chwili
poczytam co zacny PBK pisze w papierach na jej temat.

Pozdrawiam
Rafał Ignasiak