[Karty] PBK rozsyła karty?

Marcin Kasperski karty@listy.icm.edu.pl
24 Feb 2004 23:16:21 +0100

Znalazłem Ci ja dzisiaj w skrzynce kartę kredytową PBK Silver wraz z
notką że mogę ją sobie jeśli chcę aktywować po spacerku po pin do
oddziału. Do tego dopisek, że dostałem ją jako cenny klient ich biura
maklerskiego.

Zważywszy że moja szacowność a cenność wyraża się w trzymaniu w tymże
biurze niewielkiej ilości akcji pracowniczych TPSA które swego czasu
dostałem i ktorych chyba głównie z niechęci do wypełniania jakichś
PITów nie ruszałem, trochę mnie to zaskoczyło. Czyżby karty dostawali
wszyscy jak leci klienci biura maklerskiego BPH PBK?

A tak na boku, czy ta karta się do czegoś nadaje, bo nie jestem pewien
co z tym zrobić (potrzeby posiadania kredytówki nie miałem nigdy na
tyle rozwiniętej by złożyć jakiś wniosek ale tu samo przyszło...)?