Re: [Karty] Strzeż się ciemnych szyb

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 19 Feb 2004 12:21:03 +0100

Użytkownik Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> napisał:

>Nakładka na klawiaturę bankomatu przekazuje PIN do ustawionego
>nieopodal samochodu. Chwilę później z konta ubywają pieniądze.
>Policjanci ostrzegają, że wkrótce przestępcy będą czyścić konta w
>stolicy.

i dalej w tym życiu piszą:

"Robert Moreń, rzecznik prasowy Pekao SA

Nasze bankomaty są bardzo nowoczesne. Ich budowa utrudnia zamontowanie czegokolwiek. Dodatkowo, nasz bank sprawdza dwa razy dziennie, czy bankomaty są sprawne. Większość z nich jest stale monitorowana. Jak do tej pory nie mieliśmy żadnego sygnału, że ktoś mógł majstrować przy naszych bankomatach. Pomysłowość ludzka nie zna granic i nie mogę wykluczyć, że naszego banku też coś takiego nie dotknie."

no tak tutaj trudno doinstalować jakiś dewajsik :)
http://kartyonline.net/bankomaty/PICT0507.JPG

--
Karol Żwiruk
Świat Kart  http://kartyonline.net