[Karty] Re: Festiwaowa karta

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 Feb 2004 17:39:14 +0100

Użytkownik Przemyslaw <peekaa@alpha.pl> napisał:

>Hehe, "Siódemka" u mnie jest "much better" :)
>Pierwsza wizyta zakończyła się niezastaniem nikogo i przyklejeniem awiza na
>dzrzwi wejściowe do budynku (20 rodzin !!!) od strony zewnętrznej
>oczywiście.

w moim przypadku było równie zabawnie :)
Pan Kurier stojąc pod domofonem o godzinie około 23.00 strasznie był zdziwiony że nikogo o tej porze nie ma w domu. A co mu tam. Zadzwonił dopiero wtedy do mnie na kom. spytać czemu mnie nie ma w domu :) I jeszcze podczas rozmowy dwa razy wspomniał że taka rozmowa na komórkę to kosztuje i wogóle to nie tak miało wyglądać :). A jak się go spytałem czemu nie zadzwonił wcześniej żeby się umówić to mi powiedział ...... że nie czas teraz gadać o tym bo on nie bedzie płacił za pogawędki.