[Karty] Re: Festiwaowa karta

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 13 Feb 2004 14:26:36 +0100

> Dno, muł i wodorosty!
> --

Hehe, "Siódemka" u mnie jest "much better" :)
Pierwsza wizyta zakończyła się niezastaniem nikogo i przyklejeniem awiza na
dzrzwi wejściowe do budynku (20 rodzin !!!) od strony zewnętrznej
oczywiście.
W regulaminie mają jasno i wyrażnie, że mają dostarczyć ponownie, po
uprzednim umówieniu się.
Pomimo kilku telefonów, nie udało mi się umówić na skutczne dostarczenie.
A , i jeszcze twierdzili, że jest był błąd w adresie i dlatego nie mogli
dostaczyć.
Rozmawiałem z kurierem i jakaś wypyszczoną panienką z "biura" i się
zastanawiałem czy toja jestem chory czy może jednak oni :)
Przesyłka wróciła do nadawcy. Firma już więcej nic od tego nadawcy nie
wyśle.

Przemysław