[Karty] Re: Festiwaowa karta

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 13 Feb 2004 14:14:17 +0100

Piotr Graiffeisenalak wrote:
> BPH prowadzi niezwykle radosna tworczosc, ale chyba nie generuje ona
> az tak duzych kosztow?

A ja dzisiaj dostałem "rozgwiazdę" z Rajfajsena. Rajfi korzysta z
takiej humorystycznej firmy parakurierskiej "Pegasus"
http://www.pegasus.pl.wqxs.com

Na kopercie było "ekstrimli ardżent", Rajfi to nadał 6 lutego (czyli w
ubiegły piątek), a mnie coś tknęło wczoraj po południu, żeby zadzwonić do
banku, bo PIN dotarł w ubiegłym tygodniu, a karty cuś nie było. Pod
numerem podanym w banku (do "przedstawicielstwa firmy" w Katowicach)
odebrała jakaś starsza pani, która nie potrafiła mi powiedzieć, co się
dzieje z przesyłką, "bo wszyscy są w terenie, córka rozmawia przez
drugi telefon, a ja się na tym nie znam". Zadzwoniłem za parę minut i
umówiłem się na doręczenie. Oczywiście na dzisiaj, bo 16.30 to dla
panów parakurierów było już za późno, żeby doręczyć przesyłke na
terenie Katowic. W końcu dzisiaj koło południa mi ją przywieźli.

Rozumiem, że gdybym sam wczoraj nie zadzwonił, to przesyłka nadal by
sobie leżała u kogoś w mieszkaniu (bo tak zapewne wygląda to
katowickie "przedstawicielstwo" "firmy" "kurierskiej".

Dno, muł i wodorosty!

PS. Ale przy okazji wiemy już ile jest warta karta kredytowa +
kalendarz NG: 200 złotych (bo na tyle została ubezpieczona przesyłka).